Az irodaházak és üzletházak tulajdonosai, üzemeltetői számára kiemelt feladatot jelent a bérlők számára történő telekommunikációs szolgáltatások biztosítása. Ebben a sokrésztvevős, ellentmondásokkal teli feladatban nyújt segítséget a comHouse szolgáltatás.
Cél
- Magas szintű hang- és adatátviteli szolgáltatások nyújtása a lehető legalacsonyabb beruházási költséggel, a lehető legmagasabb bevétellel.
- A bérlők maradéktalan kiszolgálása, akik ragaszkodnak a magas szintű szolgáltatásokhoz és szeretnék mindezt a lehető legolcsóbban megkapni.
Probléma
Látszólag ütköznek az üzemeltetők és a bérlők érdekei és feloldhatatlan az ellentét a két csoport között. A CompArgo Kft. ezt a problémát igyekszik megoldani comHouse szolgáltatásával.
Megoldás
A comHouse szolgáltatás teljes mértékben tehermentesíti az irodaházak, üzletházak tulajdonosait és üzemeltetőit az informatikai és telekommunikációs rendszer kiépítésével és üzemeltetésével kapcsolatos feladatok alól! Sőt, a szolgáltatás keretein belül megtörténhet a meglévő infrastruktúra felújítása, korszerűsítése is.
A comHouse szolgáltatás elemei:
Cél az optimális beruházási költség elérése:
- rendszerkiépítése- és üzemeltetési szerződés kötése a tulajdonossal;
- bérlői igények felmérése;
- részvétel az optimális hang- és adatátviteli rendszer megtervezésében;
- segítség nyújtás a legmegfelelőbb kivitelező kiválasztásában.
Cél az optimális IT/telco szolgáltatási díjak elérése:
- telefon- és internet szolgáltatók megversenyeztetése, legoptimálisabbak kiválasztása, szerződés kötése;
Cél a teljes körű telco ügyintézés és szolgáltatás biztosítása a bérlők számára:
- telefon- és internet szolgáltatás használat átengedési szerződés kötése a bérlőkkel;
- kapcsolattartás a bérlőkkel, teljes körű telco ügyintézés biztosítása (ügyfélszolgálat);
- alközponti forgalom mérése és tarifálása, ennek alapján havi rendszerességgel telefon és internet számla küldése a bérlőknek;
- számlakiegyenlítések ellenőrzése, kintlévőségek behajtása.