Elköteleztük magunkat egy olyan minőségirányítás rendszer létrehozása, bevezetése, fenntartása és folyamatos fejlesztése mellett, amely:
- nap mint, nap tudatosítja bennünk, mennyire fontos, hogy élvezzük vevőink bizalmát, elnyerjük megbízásaikat, hogy a létrehozott szolgáltatásaink minősége, megfeleljen a legigényesebb vevőink elvárásainak is,
- megkülönböztetett figyelmet fordít folyamatos fejlesztéssel az ügyfeleink költséghatékony kommunikációjának elősegítésében,
- segít kitermelni azokat az erőforrásokat, amelyek biztosítják számunkra, hogy megfelelő eszközökkel és infrastruktúrával, emberhez méltó körülmények között dolgozhassunk, és európai módon élhessünk,
- ráirányítja a figyelmünket, és koncentrálja erőforrásainkat azokra a területekre, ahol még többet kell tennünk vevőink és belső elégedettségünk érdekében,
- erősíti a tervezést, a feladatok körültekintő átgondolását, hogy erőforrásainkat elsősorban a megelőzésre és nem pedig a hibák állandó javítására fordítsuk,
- arra ösztönöz, hogy hosszú távú kiszámítható és kölcsönösen előnyös kapcsolatokat alakítsunk ki szállítóinkkal, partnereinkkel,
- az adatok, információk, tapasztalatok feljegyzésével segíti, hogy tényekre alapozott következtetéseket tegyünk és megalapozott döntéseket hozzunk,
- támogatja hosszútávú elképzeléseinket és ily módon illeszkedik stratégiai irányvonalunkhoz,
- a folyamatokhoz és termékekhez kapcsolódó kockázatok tudatos átgondolása és kezelése révén javítja üzleti teljesítményünket
- rávilágít működésünk azon területeire ahol szükséges célokat és kapcsolódó akcióterveket kitűznünk a folyamatos fejlődés elérése érdekében.
Hisszük és valljuk, hogy ez az egyetlen hosszú távon is járható út, amely biztos jövőt ígér és perspektívát kínál mindannyiunk számára.
Budapest, 2019.04.18.