Az irodaházak és üzletházak tulajdonosai, üzemeltetői számára kiemelt feladatot jelent a bérlők számára történő telekommunikációs szolgáltatások biztosítása.
Nehéz a feladat, mert
- a Bérlők nem kötnek kompromisszumot, ha a kapott szolgáltatás minőségéről van szó;
- minden Bérlő a legtöbbet, a legjobbat akarja, de lehetőleg a legversenyképesebb áron;
- a telkommunikációs és IT szolgáltatók a legtöbbet és a legjobbat akarják nyújtani, de lehetőleg minél magasabb áron;
- a szolgáltatások nyújtásához biztosítani kell a szükséges infrastruktúrát;
- „Ami meghibásodhat, az meg is hibásodik!”, üzemeltetni kell és karban kell tartani az infrastruktúrát és a használt aktív- és passzív eszközöket;
- hibaelhárítás esetén a Bérlők csak az azonnalt tudják elfogadni.
Ebben a sokrésztvevős, ellentmondásokkal teli feladatban nyújt segítséget a comHouse szolgáltatás.
A szolgáltatás kiterjed az informatikai- és telefonhálózat üzemeltetésére, a telekommunikációs szolgáltatások nyújtására és projektmenedzsmentre is.